FAQ – najczęściej zadawane pytania

Styczeń 17, 2019 Wyłącz przez Majkel


Dostajemy mnóstwo pytań na naszą skrzynkę mailową dotyczących akcji i nie tylko. Dlatego postanowiliśmy stworzyć zbiór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. 

Lista pytań będzie się sukcesywnie powiększała, bo chcemy stworzyć takie kompendium ważnych informacji o akcji, które warto znać. 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie to prosimy o maila na adres mundurnarowerze@fundacjamundurowych.org.pl 

1. Rejestracja udziału w MNR

Dostaliśmy mnóstwo maili z pytaniami jak prawidłowo zarejestrować swój udział w Mundurze na rowerze. Specjalnie dla Was uruchomiliśmy formularz rejestracyjny umieszczony w witrynie Fundacji Mundurowych, który sprawnie przeprowadzi Was przez proces rejestracji. Waszym zadaniem jest jedynie wypełnić umieszczony tam formularz rejestracyjny pamiętając o swoim imieniu i nazwisku (co wbrew pozorom nie jest takie oczywiste). Staraliśmy się maksymalnie uprościć procedurę rejestracji. 

 

2. Chcę się zarejestrować na więcej niż jeden etap – jak to zrobić?

Aby zgłosić swój udział na więcej niż jednym odcinku sztafety, musisz każdy kolejny odcinek zgłosić poprzez ponowne wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego. 

3. Po co nam Wasze dane?​

Musimy panować nad całą akcją od A do Z na tyle na ile jest to możliwe. Gromadzimy dane uczestników w najbardziej minimalnym zakresie, który pozwala na sprawne przeprowadzenie akcji.

Zgromadzone dane pełnią także materiał statystyczny, bo dzięki temu wiemy czy z roku na rok przybywa czy ubywa nam uczestników, które obszary Polski są najbardziej zainteresowane akcją oraz to jakie jednostki nas wspierają. 

Poza wyżej wymienionymi informacjami musimy mieć możliwość kontaktu z Waszymi bliskimi w przypadku nieprzewidzianej sytuacji takiej jak wypadek komunikacyjny. 

4. Co z danymi po akcji?​

Po akcji Wasze dane zostają trwale usunięte, dlatego w kolejnej edycji znowu będziecie musieli się ponownie rejestrować. Nie tworzymy Wam kont w portalu mundurnarowerze.pl dlatego Wasze dane po akcji nie są nam potrzebne. 

Nikt Waszych danych nie przekazuje do podmiotów współpracujących z Organizatorem, bo nie używamy ich jako materiałów marketingowych. Jedyne informacje jakie pozostają to statystyka ogólna akcji. 

5. Czy muszę się rejestrować jeśli moje miasto jest na trasie sztafety?

Tak. Zgłoszenie miasta miało na celu jedynie zobrazować i wytyczyć trasę przejazdu sztafety. 

Rejestracja jest wymagana w celach statystycznych i organizacyjnych. Jako organizator musimy zgłosić liczbę uczestników na poszczególnych odcinkach na tyle dokładnie na ile jest to możliwe. Wynika to z kwestii bezpieczeństwa i późniejszego poruszania się w ruchu drogowym. 

 

6. Jak sprawdzić czy jestem zarejestrowany do udziału w akcji?

Skąd będę wiedział, że prawidłowo się zarejestrowałem w MNR2019?

Jeśli wypełniłeś formularz rejestracyjny, a następnie sprawdziłeś poprawność wypełnionych okienek formularz i wszystko się zgadzało to po kliknięciu Wyślij (formularz), powinieneś zobaczyć poniższy komunikat. 

Zawiera on zaznaczony na grafice na czerwono numer Twojego zgłoszenia. Dzięki niemu będziemy mogli sprawnie Cię zlokalizować w dziesiątkach zgłoszeń. 

Jeśli go nie zobaczyłeś, a strona się nie odświeżyła lub wyłączyłeś stronę przed pojawieniem się komunikatu to sprawdź maila czy otrzymałeś wiadomość potwierdzającą rejestrację. 

Wiadomość mailowa potwierdzająca rejestrację zawiera komunikat z potwierdzeniem rejestracji nadany przez Mundur na rowerze 2019 temat wiadomości to Potwierdzenie rejestracji.  

W mailu znajdziesz także Trucking Number Rejestracja – ***/2019, gdzie *** oznaczają kolejny numer rejestracji vide grafika niżej. 

Co zrobić jeśli nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji?

Jeśli z jakiegoś powodu potwierdzenie do Ciebie nie dotarło od razu po przesłaniu formularza to sprawdź skrzynkę ponownie po godzinie. Jeśli po godzinie nie będzie potwierdzenia to wypełnij i prześlij formularz ponownie. Rób tak do czasu otrzymania potwierdzenia na skrzynkę mailową. 

Zwykle wiadomość trafia do odbiorcy w ciągu 2-3 minut po wysłaniu formularza jednak z uwagi na duże zainteresowanie może się zdarzyć tak, że kilka osób na raz dokonuje rejestracji i system z uwagi na przeciążenie eliminuje losowo próby wysłania formularza. 

Kontakt z namiW razie powtarzającego się problemu prosimy o wiadomość mailową pod adresem mundurnarowerze@fundacjamundurowych.org.pl

7. Jak zgłosić większą liczbę uczestników na raz?

Nie ma takiej możliwości by jedna osoba zgłosiła więcej niż osób. Wynika to z wszelkich wymaganych przez nas oświadczeń i zgód na przeprowadzeni akcji na określonych przez nas warunkach. Poza takim fizycznym bezpieczeństwem musimy zadbać także o nasze organizacyjne bezpieczeństwo. 

Należy pamiętać, że każdy uczestnik stawiający się na miejscu startu każdego odcinka i biorący udział w akcji przyjmuje do wiadomości postanowienia regulaminu i godzi się na przeprowadzenie akcji na zasadach tam określonych. Dlatego tak ważne jest zapoznanie się z regulaminem i podjęcie świadomej decyzji czy przepisy tam zawarte Wam odpowiadają. 

 

8. Czy można jeszcze zgłosić swoje miasto na trasie MNR?

Niestety, nie przyjmujemy już zgłoszeń miast, przez które przejedzie sztafeta. Wynika to z ogromnej pracy włożonej przez planistów oraz wprowadzenia za każdym razem kolejnych zmian. Wiąże się to z ponownym przeliczaniem godzin przejazdów i często ponownym ustalaniem planu każdego kolejnego dnia przejazdu. 

Nie możemy także dopuścić do sytuacji kiedy w nieskończoność będziemy zmieniać przebieg trasy. W oczach naszych patronów i partnerów wygląda to nieprofesjonalnie, a poza tym ciężko nad tym zapanować. 

Okres zgłaszania miast trwał do początku grudnia 2018 roku, który został przedłużony do końca 2018 roku. 

Jeśli nie mia Twojego miasta na trasie przejazdu zapoznaj się z terminarzem i zapraszamy do najbliższego Tobie miasta, z którego możesz pojechać razem z naszymi uczestnikami. 

Pamiętaj aby się zarejestrować korzystając z formularza.

9. Gadżety – koszulki, bransolety

Projekt koszulek jest w trakcie opracowywania i czekamy na logotypy naszych partnerów, patronów i darczyńców. Chcemy by dla każdego znalazło się na niej właściwe miejsce. 

Bransolety – projekt jest już opracowany i czekamy na pierwszą dostawę. Kiedy tylko otrzymamy je do dystrybucji zostanie opublikowany komunikat na stronie akcji. 

Wszelkie gadżety można zakupić w sklepie Fundacji Mundurowych.

10. Chcę wpłacić pieniądze na cel akcji – jak to zrobić?

Cel akcji można wesprzeć poprzez wpłatę na specjalne konto przeznaczone na ten cel. 

Zostanie ono opublikowane na stronie głównej akcji Mundur na rowerze, na profilu akcji na Facebooku oraz na stronie Fundacji Mundurowych. 

Będzie ono udostępnione po formalnym uruchomieniu zbiórki publicznej przez Fundację. 

11. Chcę wesprzeć działania Fundacji – jak to zrobić?

Samą Fundację możesz wesprzeć poprzez przekazanie darowizny lub wpłatę na cele statutowe Fundacji. Wszelkie informacje z tym związane oraz informacje związane z rozliczeniem darowizny znajdziesz na tej stronie [link]

12. Nie jestem Mundurowym – czy mogę wziąć udział w akcji?

Oczywiście, że tak, zgłoś swój udział przez formularz rejestracyjny. W polu dotyczącym formacji mundurowej wpisz hasło “cywil”, a w polu które dotyczy jednostki, w której pełnisz służbę wpisz nazwę swojego klubu rowerowego (jesli w takim jesteś) lub ponownie hasło “cywil”. 

 

13. Jestem Strażakiem OSP – czy mogę wziąć udział w akcji?

Oczywiście, że tak. Każdy kto jest związany ze służbami mundurowymi, jest sympatykiem służb lub pasjonatem jazdy na rowerze jest zawsze mile widziany. 

Ochotnicza Straż Pożarna też jest niejako służbą mundurową i jej członkowie są traktowani jak każdy inny mundurowy w naszej społeczności. 

Pamiętaj by zarejestrować się przez formularz rejestracyjny.